Del 10: Sommar Träning.


Tack Nybro Flames
Efter en halv säsong med Nybro Flames så var hockeyn över. Det var ett otroligt trevligt lag jag hade hamnat hos, jag trivdes som bara den men jag själv kände att jag vilje utvecklas som person och var redo att börja prata med andra lag där jag kanske hade mer chans att få spela match, några lag jag hade kontakt med var Virserum och Vimmerby J20.

Första lägret
Maj månad kom och jag hade nu varit ifrån isen i tre månader, men det första Sommarlägret i skara var bara några dagar ifrån. Jag och Calle var väldigt laddade så vi packade bilen och drog en roadtrip upp dit. Väl där uppe så möttes vi av väldigt bra spelare från både J20 Elite Stockholm/Göteborg och en som spelade i farmar laget till Flyers i NHL och hade även spelat 2-3 matcher med Flyers, den andra spelade i elitserien i Norge så bra spelare hade vi att ta skott ifrån. Det var ett väldigt bra läger och är tacksam att jag fick möjligheten att åka dit.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback