Tillbaka igen.


Tjenare, well precis som min rubrik säger så är jag "Tillbaka igen" det har varit lite för mycket kaos i mitt liv ang jobb och mitt hockeylag så inte riktigt haft tid eller lust att riktigt dela med mig utav mina händelser riktigt. Nu är jag dock lite mer laddad att dela med mig om hur det faktist har gått för mig under den här säsongen i Virserum.

Sist jag skrev så hade jag precis spelat en tränings match mot Åseda som verkligen var obehaglig att spela då mina lagkamrater inprimsip lämnade både mig och den andra målvakten i sticket. Men nog om den matchen nu och mer vad som hänt igentligen. Well vad som har hänt är väl lite mer att jag fått nya skridskor så jag äntligen kunde gå ner längre utan att skenan skulle slå i isen så man tappade fäste så det var ett stort plus och redan nu efter säsongen så känner jag mig på 84% hel. Sen har det väl varit lite konflikter i laget ang att jag ska få spela eller inte i några matcher men tyvärr så fick man inte det fulla stödet som man trodde att man skulle få för om man ber om hjälp och inte får den så kan det bli lite svårt faktist, men jag är van att klara mig själv men det hade hjälpt mig mycket snabbare till att bli bättre och mognare där ute. Just nu tränar jag så mycket jag kan nere i Kalmar för att få mycket is innan den försvinner helt i början av februari. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback