Del 3: Börjar bli lycklig med hockey

 
Tiden gick och jag hade börjat köra med Torsdagsgrabbarna och ibland på Måndagskvällarna och det var bara tränings spel vi körde så det var väldigt behövligt för mig, det började kännas mycket bättre i min hållning och hur jag började röra mig på isen, jag satt varje dag på jobbet och även på natten och kollade på youtube videos hur man skulle göra olika målvakts rörelser och jag hade en specific video som jag säkert kollade på runt 50 gånger sen gick ut på isen och prövade exakt det jag hade sätt från videon, under här kommer jag länka den då jag verkligen känner att den gav mig mycket hjälp och det kanske kan hjälpa er med.


 
Videon har lite jobbigt ljud men drar ni på några sköna låtar och bara sitter och studerar så kommer det inte vara några problem alls, jag körde ju inte bara Torsdagskvällarna eller ibland på Måndagskvällarna, jag hade även träningar med Togge varje Måndag och Fredag sen försökte jag även åka på varje Allmänhetensåkning varje Onsdag, Lördag, Söndag, så man rörde verkligen på sig men som sagt, det var jag tvungen att göra om jag verkligen ville komma tillbaka igen. Tiden började gå och jag kände att jag var redo att börja träna med ett Division 3 lag som tredje målvakt och jag tog faktist kontakt med Nybro Flames.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback