Del 4: Nybro Flames Division 3

Jag började höra av mig till Oskar som var Ass.Coach för Nybro Flames. Vi hade talats vid några gånger hit o dit om att jag skulle komma och träna för dem men jag började komma in i en period där jag började trycka ner mig då dem 16-17 åringar jag tränade med gjorde väldigt ofta mål på mig så jag började verkligen visa ilska på isen och jag personligen kan bli väldigt arg när det kommer till sport, då bestämde jag mig för att flytta fram min debut för Nybro Flames för jag kände mig inte tillräckligt bra just då.

Vi körde ett tidigt lördags pass där jag tydligen skulle sättas på test av Togge och hans grabb Calle, det var ett otroligt tempo hela vägen ut och jag var nästan knäsvag på grund av att man verkligen kände sig dålig men vi satte oss ner och pratade efter träningen och Togge sa det att han gick verkligen 100% ut på mig och var inte snäll för fem öre, han ville att jag skulle se hur snabba skotten kan vara där uppe på hög nivå, men det var som han sa att det är inte många målvakter han känner som tar dem skotten, så jag skulle vara nöjd med det jag hade gjort, och efter det kändes det bättre och jag bestämde mig för att veckan där på skulle jag till Nybro.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback